Səhifələr
▼
27.08.2017
Osmanın əmriylə Rəsulullahın (S.) eshabının döyülməsi və onun üç gün sonra ölməsi.
Osmanin etdiyi xetalar ucbatından ona e'tiraz eden be'zi sehabelerin döyülmesini emr etdi. Osmanın bu emri sayesinde onlari o, qeder döydüler ki, be'zileri öldü, be'zileri ise şikest oldu.
Osmanin döydürtdüyü sehabelerden biri Abdullah ibn Mesud idi. O, hafiz, qari, Quran katibi ve Resulallahin (s.) Mexsus sehabelerinden idi; hetta Ebu Bekr ve Ömer ehtiram gösterib onunla mesehetleşirdi. İbn Xəldun Tarix kitabinda yazir: ikinci xelife Ömer xilafeti dövründe Abdullahin ondan ayrilmamasinda israrli idi. Çünki o, Quran ve dini hökmler haqqinda zeruri, lazimli melumatlara sahib idi. Resulallah (s.) Onu çox te'rif etmişdi. İbn Edil-Hedid ve diger Ehli Sünnet alimleri öz eserlerinde bu mövzuya toxunmuşlar.
İBN MESUDUN DÖYÜLMESİ VE ÖLÜMÜ !
Ehli Sunnet alim ve taruxcileri yazmişlar: Osman Qurani toplamaq istedikde, Quranin bütün nüsxelerini katiblerden isteyerek hamisini bir yere topladi. Resulallahin (s.) Etibarli eshabindan ve vehy katiblerinden olan Abdullahin yazdiği nusxeni de istedi amma o, vermedi. Bundan sonra Osman Abdullahin evine gederek zorla Quranin nüsxesini onun elinden aldi.
Daha sonra Abdullah onun yazdiği Qurani da diger Quranlar kimi yandirdiqlarini eşitdikde çox üzüldü. Bundan sonra bir çox meclis ve toplantilarda heqiqetlerini üzerindeki perdeleri qaldiraraq, Osman haqqinda olan bezi hadiseleri xalqa neql edir ve kinayeli sözlerle onlari bir qurup heqiqetler xüsusunda şerh edirdi.
Bu xeber osmana çatdiqda; kölelerine onu döymelerini emr etdi. Abdullahı o qeder döydüler ki, bu döyülme neticesinde onun qabirğa sümükleri qirildi. O, yatağa düşdü ve üç gün sonra da dünyasini deyişdi. Nece ki, Sünnü tarixcisi İbn Edil Hedid Nehcül_Belağenin şerhi 1-ci cild sehfe 67 ve 126 da (misir capi) sözü geden hadiseni geniş bir şekilde izah edir.
Osman, Abdullah ibn Mesudun görüşüne getdi. Bir az söhbet etdikden sonra dedi: Ebu Ebdurrehman ! Menim üçün Allahdan mexfiret dile. Abdullah da cavabinda: Allahdan, haqqimi senden almasini isteyeceyem dedi. Yene bele neql etmişdir: Osman, Ebuzeri rebezeye sürgün etdikde onu yola salmağa getdiyi üçün Abdullaha 40 qamçi vurdurdu.
Bax, bu sebebden de Abdullah men öldükde Osmani cenaze namazimi qilmasina icaze verme deye Emmar Yasire vesiyyet etdi ve o da qebul etdi. Abdullah vefat etdikde Emmar bir qurup eshabla birlikde cenaze namazi qilib onu defn etdi. Abdullahin defn edildiyi xeberi Osmana çatdiqda o, Abdullahin qebrinin üstüne gederek Emmara niye bele etdin ? -deye etiraz etdi. Emmar da cavabinda dedi: Onun vesiyyetine uyğun emel etmeyim lazim idi. (Emmarin bu emeli, daha sonradan evezini çixdiği Osmanin kinine sebeb oldu). Böyük Sünnü alimlerinin neql etdiklerine göre xelife Osmanin etdiyi işler insani heyrete getirir; xüsusi ile de, Peyğemberin (s.) Mömin sehabelerine qarşi etdikleri.
Eziz oxuyucular gelen behsimde Osmanin emri ile Emmar ibn Yasirin döyülmesini, Ebuzer Qeffarinin Osmanin emri ile Rebeze çölüne sürgü edilmesini, onun rebeze çölünde fefat etmesini, Osmanin Beni Ümeyye fasiqlerini iş başina getirmesini, (Peyğember, Osmanin emisi Hekem ibn Ebil Asla onun oğlu Mervan ibn Hekemi lenetleyib sürgun etmişdi, Ebu Bekr ve Ömerin zamaninda Osman onlari şefaetci olmasi üçün xahiş etsede Ebu Bekr ve Ömer Resulallahin (s.) Lenetleyib sürgun etdiyi kesleri Medineye qaytara bilmerik demişdi. Amma Osman xilafeti zamani onlari Medineye geri qaytardi ve hökmet işinde iş başina getirdi. Hemçinin serxoş Velidin, serxoş halinda camaat namazi qilmasinida Ehli Sünnet kitabindan siz deyerli oxuyucularin nezerine çatdiracam.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder