BİSMİLLAHİR RƏHMANİR RƏHİM
HƏMD OLSUN ALƏMLƏRİN RƏBBİNƏ
VƏ SALAM OLSUN MÖVLAMIZ MƏHƏMMƏDƏ VƏ ONUN PAK ƏHLİ-BEYTİNƏ
HƏMD OLSUN ALƏMLƏRİN RƏBBİNƏ
VƏ SALAM OLSUN MÖVLAMIZ MƏHƏMMƏDƏ VƏ ONUN PAK ƏHLİ-BEYTİNƏ
Bilindiyi kimi sünni və nasibilər nəzdində Əbu Hüreyrə özündən ən çox hədis rəvayət edilən səhabə və etibarlı bir şəxsiyyətdir. Başda Buxari və Müslim olmaq şərtilə bütün sünni qaynaqları Əbu Hüreyrənin hədisləri ilə doludur. Halbuki hər kəs tərəfindən də bilindiyi kimi Əbu Hüreyrə Əli (ə) düşməni, oğru və yalançı bir şəxsdir ki, bunun dəlili də hər iki təriqətin kitablarında ittifaqla rəvayət edilmiş hədislərdir.Biz bunu Əhli-sünnə mənbələrindən qeyd edəcəyik…
Şəkildə gördüyünüz böyük əhli sünnənin hədis, tarix və rical sahəsində böyük alimlərindən olan Hakim ən-Nişapurinin “Müstədrək” adlı kitabıdır, işarələnilmiş yerdə belə yazılıb:
أخبرني أبو بكر محمد بن أحمد المزكي بمرو ثنا عبد الله بن روح المدايني ثنا يزيد بن هارون أنبأ هشام بن حسان عن محمد بن سيرين عن أبي هريرة رضي الله عنه قال : قال لي عمر : يا عدو الله و عدو الإسلام خنت مال الله قال : قلت لست عدو الله و لا عدو الإسلام و لكني عدو من عاداهما و لم أخن مال الله… Əbu Hüreyrə dedi ki: Ömər mənə dedi ki: “Ey Allahın və İslamın düşməni! Allahın malını (Beytülmalı) oğurlamısan? “Dedim ki: “mən Allahın və İslamın düşməni deyiləm lakin Allah və İslamın düşmənlərinin düşməniyəm.”
Hədisdən sonra kitabın müəllifi Hakim və bu kitabı təhqiq edən əz-Zəhəbi belə deyirlər:
هذا حديث صحيح بإسناد على شرط الشيخين و لم يخرجاه
تعليق الذهبي قي التلخيص : على شرط البخاري ومسلم(Hakim): Bu hədis Şeyxeyn (Buxari və Müslim) şərtlərinə görə səhihdir. Amma onlar rəvayət etməmişdir.
Əz-Zəhəbi: Buxari və Müslim şərtlərinə görə (səhih).
تعليق الذهبي قي التلخيص : على شرط البخاري ومسلم(Hakim): Bu hədis Şeyxeyn (Buxari və Müslim) şərtlərinə görə səhihdir. Amma onlar rəvayət etməmişdir.
Əz-Zəhəbi: Buxari və Müslim şərtlərinə görə (səhih).
Gördüyünüz kimi, Ömər b. Xəttab Əbu Hüreyrənin Allah (c.c) və İslam düşməni olduğunu söyləyir, Əbu Hureyrə isə bunun doğru olmadığını bəyan edir. Halbuki Peyğəmbər (s.a.a) buyurmuşdur:
وَحَدَّثَنِي زُهَيْرُ بْنُ حَرْبٍ حَدَّثَنَا عَبْدُ الصَّمَدِ بْنُ عَبْدِ الْوَارِثِ حَدَّثَنَا أَبِي حَدَّثَنَا حُسَيْنٌ الْمُعَلِّمُ عَنْ ابْنِ بُرَيْدَةَ عَنْ يَحْيَى بْنِ يَعْمَرَ أَنَّ أَبَا الْأَسْوَدِ حَدَّثَهُ عَنْ أَبِي ذَرٍّ أَنَّهُ سَمِعَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ لَيْسَ مِنْ رَجُلٍ ادَّعَى لِغَيْرِ أَبِيهِ وَهُوَ يَعْلَمُهُ إِلَّا كَفَرَ وَمَنْ ادَّعَى مَا لَيْسَ لَهُ فَلَيْسَ مِنَّا وَلْيَتَبَوَّأْ مَقْعَدَهُ مِنْ النَّارِ وَمَنْ دَعَا رَجُلًا بِالْكُفْرِ أَوْ قَالَ عَدُوَّ اللَّهِ وَلَيْسَ كَذَلِكَ إِلَّا حَارَ عَلَيْهِ
… Əbu Zərr dedi ki, Rəsulullah (s.a.a.) belə buyurdu: “Onlar bilə-bilə atasından başqasının oğlu olduğunu iddia edən heç bir adam yoxdur ki, küfr etmiş olmasın. Hər kim özün olmayan bir şeyi (Mənim deyə) iddia etsə, o bizdən deyil. O, cəhənnəmdə oturacağı yerə hazır olsun! Və hər kim bir kimsəni kafir deyə çağırır və ya düşmən olmadığı halda Ona Allahın düşməni desə, sözü öz əleyhinə dönər.”
… Əbu Zərr dedi ki, Rəsulullah (s.a.a.) belə buyurdu: “Onlar bilə-bilə atasından başqasının oğlu olduğunu iddia edən heç bir adam yoxdur ki, küfr etmiş olmasın. Hər kim özün olmayan bir şeyi (Mənim deyə) iddia etsə, o bizdən deyil. O, cəhənnəmdə oturacağı yerə hazır olsun! Və hər kim bir kimsəni kafir deyə çağırır və ya düşmən olmadığı halda Ona Allahın düşməni desə, sözü öz əleyhinə dönər.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder