
12 sual 1-ci sual: Sizin etiqadınıza göre Ebu
Bekr, Ömer ve Osmanın xilafeti Allah Resulundan
(s) sonra tam qanuni idi. Bes elinizde bu haqda
aşkar Quran ayesi, Allah Resulundan (s) sehih
senedle neql edilmiş bir hedis ve yaxud heç
olmaya sağlam düşünce sahiblerinin qebul ede
bileceyi eqli bir deliliniz varmı? 2-ci sual: İddia
edirsiniz ki,Allah Resulu (s) özünden sonra heç
kimi yerine canişin olaraq teyin etmedi.O üzden
Ebubekr seqifede seçildi.Ondan sonra ise Ömer
Ebubekrin vesiyyeti ile teyin edildi.Osmanın
seçimi ise tam ferqli şekilde 6 neferlik şuranın
qerarı ile baş tutdu. Bilmek isterdik ki,Allah
Resulu (s) niye özünden sonra heç kimi teyin
etmedi? Eger Allah Resulu (s) özünden sonra
heç kimi teyin etmedise Ebubekr bu sünneti
kimden öyrendi ki,Ömeri öz yerine teyin etdi?
Size göre Ebubekr Allah Resulundan (s)daha
ağıllı ve uzaq gören idi? Bunlar azmış kimi
Osman niye 6 neferlik şuranın qerarı ile seçildi?
Daha sonra niye 4-cü xelife kimi qebul etdiyiniz
İmam Eli İbni Ebitalib (e)-ın seçilmesini xalqın
teşebbüsü ile heyata keçdi? Ondan sonra “xelife”
kimi gördüyünüz Muaviyye özünden qabaq
ki,xelifenin zamanında itaetsizlik etdiyine göre
niye qınanaraq cezalandırılmadı? Öz dövrünün
hakimine itatet etmeyen ve hetta 70 min
müselman qanı axan bir müharibeye qalxan
şexsi hansı vicdanla özünüz üçün xelife bildiniz?
Özünden sonra her bir xırda mövzu haqqında
bele gösteriş veren bir Peyğember (s)
müselmanlar üçün rehberin teyin ve ya seçilmesi
haqqında niye bir kelme buyurmayıb? Sizce bu
mümkün ola bilermi ki bu haqda Allah Resulu (s)
heç bir kelme buyurmasın?
3-cü sual: el-Buxari ve Müslim özlerinin «es-
Sehih» adlanan eserlerinde neql edirler ki, Allah
Resulu (s) son günlerinde vesiyyet etmek istedi.
Lakin başda Ömer ibn el-Xettab olmaqla, bezi
sehabeler mane oldular. Hetta Ömer dedi ki:
“Allah Resulu (s) sayıqlayır.”(1) Amma Ebu Bekr
vesiyyet yazmaq istedikde huşunu itirdi ve özüne
geldiyinde vesiyyetnamenin Osman ibn Effan
terefinden yazıldığını ve sonrakı xelifenin Ömer
olduğunu gördükde, Osmana dedi: ”Öz adını da
yazsaydın, layiq idin.”(2) Niye Allah Resulunu (s)
vesiyyet yazmasına mane olaraq “sayıqlayır”
deyen şexs, özü barede Ebu Bekrin huşu özünde
olmayan bir vaxtda yazılmış vesiyyetnameye göz
yumdu?
4-cü sual: «Sehih Muslim» başda olmaqla, ehli-
tesennünün möteber bir neçe menbelerinin sehih
senedle qeyd etdiyi revayete göre Hezret Emirel-
möminin Eli (e) Ebubekr ve Ömeri yalançı,
hiyleger, xain, zalım, facir ve....saire kimi
adlandırıb.(3) Başqa bir terefden, Ebu Bekr ve
Ömer üçün deyilen bu sifetler eyni ile münafiqleri
xatırladır.(4) Yaxşı, bes bu barede siz ne
düşünürsünüz? Göresen Hezret Emirel-möminin
Eli (e) neuzubillah sehv edib, yoxsa onlar ele o
adlara layiq idiler? İki möteber menbelerinizin
onları münafiqe benzetmesini nece izah ede
bilersiniz? Eger bunlar doğrudursa, bele çıxır ki,
Ebubekr ve Ömer münafiq idiler? 5-ci sual:
Sehih senedler ile bize çatan revayetlere göre,
Aişe xanım Cemelde qoşuna rehberlik edirdi. (5)
Yazılanlara göre, o xanımın Hezret Emirel-
möminin Eli (e) ile müharibe etmek üçün
evvelden niyyeti olub.(6) Heqiqetde Hezret Elinin
(e) heç kimle edaveti yox idi, o vaxta qeder ki,
Aişe xanım Allahın ona vacib etdiyi hicabı
(evlerinizde oturun emrini, Ehzab, 33) İslam
dünyasında fitne yaratmaq üçün terk etdi.(7)
Göresen Aişe xanımın Hezret Emirel-möminin Eli
(e)-a qarşı çıxışı öz zemanesinin İmamına qarşı
çıxmaq hesab edilmir? Eger edilirse, sehih
senedle neql olunan revayete göre, zamanın
imamına beyet etmeden ölen cahil kimi ölmüş
kimidir?(8) Aişenin İmamı Telhe idi, yoxsa
Zubeyr? Yoxsa bir başqası var idi? 6-cı sual:
Ehli-tesennün böyüklerinin fetvalarına göre,
sehabeden birine, xüsusi ile Allah Resulunun (s)
her hansı bir zövcesine tene vuran, ve yaxud
söyüş söyen zındıqdır ve ölüme mehkumdur.(9)
Maraqlıdır ki, «Sehih Muslim» ve «Sünen Ebi
Davud» kimi kitablarda Aişe xanıma heç kimin
cesaret ederek diline getirmediyi çox çirkin iftira
atılıb. O iki kitabın yazdığına göre, Aişe xanım
yad kişileri evine qonaq edir ve sübhe qeder (el-
Albaninin dediyine göre Aişenin yanında)
geceleyirdiler. Bu azmış kimi, sübh evi terk eden
kişiler ihtilam halında (yuxuda boynuna cenabet
qüslü gelmiş veziyyetde) evden ayrılırdılar.(10)
Yene ehli-tesennün menbelerine esasen Aişe
xanımın otağı o qeder kiçik olub ki, Allah Resulu
(s) namaz qılmaq istedikde Aişe xanım
ayaqlarını yığmaq mecburiyyetinde qalırdı. Hetta
bir vehabi tarixçisine göre, o evin ölçüleri 2x1
metr idi. Yaxşı, bes bu qeder kiçik bir evde yad
bir kişinin geceden sübhe qeder qalması ve
sonra da ihtilam halında evi terk etmesi nece
mümkün ola biler? Size göre bu hadise Allah
Resulunun (s) zövcesine töhmet deyilmi? Bele
bir töhmeti vuranın hökmü nedir? Göresen onlar
da zındıq ve dinden çıxmış hesab edilir?
Ümumiyyetle siz bu töhmet haqqında ne
düşünürsünüz? Sizce Müslimin «es-Sehih»
adlanan eserini Qurandan sonra ikinci möteber
kitab hesab etmekle, eyni zamanda ehli-
tesennün de Aişe xanıma töhmet vurmuş olmur?
7-ci sual: Ehli-tesennün etiqadına göre, bütün
sehabeler inanılmış ve edaletlidirler. Onlardan
heç biri bilerekden yalan danışmazlar. Lakin el-
Buxari ve Müslim öz «es-Sehih» adlanan
eserlerinde Bedrde iştirak etmiş, ”es-sabiqun el-
evvelun”-dan olan ve hemçinin Rizvan beyetinde
şexsen iştirak eden sehabelerden bezileri, o
cümleden Hessan ibn Sabit ve Musteh ibn Esase
haqqında yazırlar ki, onlar Allah Resulunun (s)
zövcesi ve möminlerin anası Aişe xanımı
“fahişelik” ile ittiham etmişler.(11) Göresen onlar
da edaletli ve düz danışandırlar? Bütün
sehabelerin edaletli ve inanılmış olmasına etiqad
etmek onların Peyğemberin (s) namusu
haqqında söyledikleri iftiranı tesdiq etmek deyil?
Yox, eger yalan demiş ve şerlemişlerse, o zaman
sehabelerin hamısı edaletli ve doğru danışan
olduğunu nece qebul edek?! Siz bu haqda ne
deyirsiniz? 8-ci sual: Siz her fürsetden istifade
ederek deyirsiniz ki, Quranın tehrifine etiqad
edenler kafirdir. (Quranın tehrif olunması bize
göre de batil fikirdir.) Yaxşı bes el-Albaninin
möteber bildiyi revayetde, Ummul-muminin Aişe
xanımın Quranın bezi ayelerini keçi yediyi üçün
tehrife uğradığına etiqad etmesini nece izah ede
bilersiniz?(12) Siz Aişe xanımı ve onun keçisini
de tekfir edirsiniz? 9-cu sual: Hezret Emirel-
möminin İmam Eli ibn Ebitalib (e)-ın Kebede
dünyaya gelmesini müzakire eden ve o hezretin
mübarek doğumunu sual altına almağa çalışanlar
hansı sebebe göre Ebubekr, Ömer ve Muaviye
kimi şexslerin esil-nesebleri haqqında verilen
sualları cavabsız qoyur ve heç onları müzakire
etmirler? Heç kime sirr deyil ki Teberani ve
Heysemi kimi ehli tesennün müheddislerinin
yazdığına göre Ebubekrin anası doğma emisi
qızıdır.Yeni, atası Ebu Quhafe öz qardaşı qızı ile
qurduğu münasibetden Ebubekr dünyaya gelib.
Niye bunu aşkar dile getirmirsiz?(13) 10-cu
sual: Sizin etiqadınıza göre, sehabelerden her
hansı birini tohin eden ve söyen şexs zındıqdır
ve ölüme mehkumdur. (14) Bir terefden İbn
Teymiyye açıq etiraf edir ki, Hezret Emirel-
möminin İmam Eli (e) ile bezi sehabeler
düşmenlik edib, onunla döyüşüb ve o hezreti
söyübler.(15) el-Buxari ve Muslim de öz
kitablarında yazırlar ki, Ebubekr öz oğlunu, Aişe
xanım Allah Resulunun (s) diger bir zövcesi
Zeyneb xanımı ve o da cavabında Aişe xanımı
söyermişler.(15) Bunlar yüzlerle bele faktlardan
bir neçesidir ki, xülase şekilde qeyd etdik.
Unutmayaq ki, ehli-tesennün menbelerinde
sehabenin söymeyin haram olması haqqında
neql edilen revayetler Allah Resulu (s) terefinden
sehabelerin özlerine xitaben tapşırılıb. Odur ki,
Allah Resulunun (s) gösterişine qarşı gelerek
sehabeni söymeyin günahı sehabenin özü üçün
digerlerinden daha ağırdır. Bes göresen zındıq ve
ölüm hökmü bu qebilden olan sehabelerin
özlerine de aiddir yoxsa yox?(16) 11-ci sual:
Ehli-tesennünün etibar etdiyi möteber
menbelerde Hezret Emirel-möminin İmam Eli
(e) haqqında Allah Resulunun (s) dilinden neql
edilib ki: « ﻲﺘﻔﯿﻠﺧ ﻲﻓ ﻞﮐ ﻦﻣﺆﻣ ﻦﻣ ﻱﺪﻌﺑ » «Menden
sonra bütün möminlerin xelifesi»(17)
ﺪﯿﺳ ﻦﯿﻤﻠﺴﻤﻟﺍ
ﻦﯿﻘﺘﻤﻟﺍ
» ﻡﺎﻣﺍ « »
«
«Teqvalıların İmamı», «Müselmanların ağası»(18)
« ﻲﻟﻭﺃ ﺱﺎﻨﻟﺍ ﻢﮑﺑ ﻱﺪﻌﺑ » «Menden sonra xalqın en
üstün şexsi»(19) « ﻦﻣ ﻱﺪﻌﺑ » « ﻲﻟﻮﻣ ﻞﮐ ﻦﻣﺆﻣ ﺔﻨﻣﺆﻣﻭ
«Bütün möminlerin velisi», «Bütün mömin ve
möminelerin ağası»(20) « ﻢﻠﻋ ﻲﺒﻨﻟﺍ » . « ﺏﺎﺑ ﺭﺍﺩ ﺔﻤﻜﺤﻟﺍ
ﻲﺒﻨﻟﺍ
«Peyğemberin elm şeherinin ve hikmet evinin
qapısı»(21) Ve saire..... Bütün bu hedisler sehih
senedlere malikdir. Bu da bir heqiqetdir ki,
Hezret Emirel-möminin İmam Eli (e) haqqında
qeyd etdiyimiz bu sifetlerden heç biri Ebubekr,
Ömer ve Osman haqqında buyurulmayıb. Bes
nece olur ki, bütün bunları göz ardı ederek Allah
Resulunun (s) özünden sonra teyin etdiyi Hezret
Emirel-möminin İmam Eli ibn Ebitalib (e)-ın
canişinliyini inkar edirsiniz? Meger sizin üçün
Allah Resulunun (s) sözleri höccet deyil? Yoxsa
özünüzü o Hezretden de daha alim hesab
edirsiniz? 12-ci sual: Bir çox ehli-tesennün
menbelerinde, xüsusi ile el-Buxari ve Müslimin
«es-Sehih» adlanan eserlerinde (öz şertlerine)
uyğun sehih sened ile “Hakime qarşı çıxmağ”-ın
haram olduğu haqda revayetler qeyd edibler. O
revayetlere göre hakim kafir ve fasiq olsa bele,
ona qarşı çıxmaq haramdır. Her kes bir qarış öz
dövrünün sultanından uzaq düşer ve o halda
ölerse, cahiliyyetde ölmüş hesab ediler. Hetta
Abdullah ibn Ömer bu revayetlere istinad ederek,
zamanın iki zalım hakimi Yezid ibn Muaviyye ve
Heccac ibn Yusife beyet etdi. Heç tesadüfü deyil
ki, ehli-tesennün böyüklerinden bir qrupu, o
cümleden Ebu Bekr ibn Erebi, İbn Ceuzi, İbn
Teymiyye, İbn Kesir ve sairleri İmam Hüseyn
(e)-ın Yezide qarşı qaldırdığı qiyamı qebahet
hesab edibler.(22) Vehabi alimlerinden olan
Ebdul-Eziz ibn Abdullah ibn Baz, Muqbil ibn Hadi
el-Vadei, Nasiruddin el-Albani ve sairleri hetta
kafir ve cair hakime qarşı çıxmağın caiz olmadığı
haqda fetva veribler.(23) Bütün bunları qeyd
etmekden meqsedimiz bu sualdır: Eger hakime
qarşı çıxmaq haramdırsa, hakimin kafir ve fasiq
olması da veziyyeti deyişmirse, bes o zaman
dünyanın her yerinden cihad adına Suriyada
hazırki hakimiyyete qarşı yığdığınız o günahsız
insanların hesabı kimin adına yazılır? Siz elinizde
olan bu hökmlerle onlara şehidlik vedesini neye
esasen ved edirsiniz? Seudiyye Erebistanında ve
Behreynde hakime qarşı çıxmaq haram iken
Suriyada niye ve nece caiz olur? Bu döyüşlerde
ölenler de cahiliyyetde ölürler? Yoxsa mekan
şert edilib?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder