
Vəhhabilərin fətvası.
Heyvan şəklinə bürünmüş cinlərin ətini yemək halaldır.
Muhamməd əz-Zuğbi Misirin və ümumilikdə ərəb
dünyasının məşhur vəhhabi (sələfi) alimlərin- dən
və dəvətçilərindən biri hesab edilən və hətta
tərəf- tarlarının “əsədus-sünnə”, yəni “sünnənin
aslanı” adlandırdıqları Muham- məd əz-Zuğbi əti
yeyilən bir heyvanın (məsələn, inəyin və ya
camışın) surətinə büründükləri təq- dirdə şeytan
və cinlərin ətinin yeyilməsinin caiz olduğunu iddia
edib. 2 Muhəmməd əz-Zuğbinin
bunun üçün gətirdiyi dəlilə diqqət yetirdikdə
vəhhabi alimlərinin dini mətnləri nə qədər səthi
başa düşdüklərinin şahidi oluruq. Zuğbi öz fikrinə
Həzrət Peyğəmbərin (s.ə.s.) “Dəvə şeytanlardan
yaranmışdır” hədisini dəlil gətirir. Onun sözun dən
belə çıxır ki, dəvələr şeytanlardan əmələ
gəlmişdir. Halbuki istər əhli-sünnə, istərsə də di-
gər İslam məzhəblərinin alimləri bu kimi hədis-
ləri heç vaxt zahiri mənada qəbul etməyiblər.
Ərəb cəmiyyətində zərərli, pis xislətli, hiyləgər,
sərt təbiətli və hətta çox böyük cüssəyə malik
olan canlılara məcazi mənada “şeytan” deyilmiş-
dir. Peyğəmbərimiz də bu mənada dəvənin bu
halını bildirmək üçün belə demişdir. Hətta Pey-
ğəmbərimiz sərt təbiətli olduqları üçün bədəviləri
“əshabul-ibl” (dəvə əhli) adlandırmışdır.4 Hədisin
zahiri mənada qəbul edilməsi Qurani-Kərimə də
ziddir. Çünki, Qurana görə cinlər oddan yaradılıb.
Şeytan da cinlərdən olduğu üçün o da oddan
yaradılıb.
3 Muhyiddin ən-Nəvəvi, əl-Məcmu: Şərhul-
Muhəzzəb, Beyrut: Darul-fikr, tarixsiz, c.3, səh.
161
4 Buxari, “Bədul-xalq”, 15, Müslim, “İman”, 85
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder