Futbol və sair bu kimi Qərbdən gələn oyunları oynamaq doğru deyil.
Bu fikirləri Məhəmməd ibn Əbdülvəhhabın nəslindən olan və 1953-1969-cu illər arasında Səudiyyə Ərəbistanın baş müftüsü vəzifəsini daşı- yan Məhəmməd ibn İbrahim (1893-1969) səslən- dirmişdir. Məhəmmədə görə bu oyun nə xülafayi- raşidin (ilk dörd xəlifə) dövründə, nə də daha sonrakı müsəlman dövlətlərində olmamış, Qərb ölkələrində və Türkiyə kimi ölkələrdə oxuyan tələbələr tərəfindən Səudiyyə Ərəbistanına gəti- rilmişdir. Elm və dindən nəsibi olmayan bu oyuna meyl etmiş və beləcə Allahı zikr etməkdən və na- mazdan uzaqlaşmışlar. Daha sonra o, “yeddi dərədən su gətirərək” futbolun zərərlərindən bəhs edir və bu oyunun caiz olmadığını qeyd edir.
Onun sözlərindən belə çıxır ki, müsəlman-lar ancaq cihadda güclü olmaq üçün ox atmaq, üzgü- çülük, güləş kimi idman oyunları ilə məşğul olmalıdırlar. Əslində bu düşüncə şəkli həm dinə, həm də insan təbiətinə ziddir. Birincisi, Peyğəm- bərimiz (s.ə.s) ərəblərin İslama zidd olmayan adətlərini qadağan etməmişdir. Buna görə də Peyğəmbər dövründə olmayan qeyri-dini əməllə- rin qadağan edilməsinin heç bir dini əsası yoxdur. Əgər bu məntiqlə hərəkət etsək məscidlərə mina- rə tikməyi, avtomobildən və modern texnologiya- nın digər bütün nailiyyətlərindən istifadə etməyi da qadağan etməliyik. İkincisi, insanlar boş vaxt- larında stresslərini azaldacaq idman və əyləncə növləri ilə məşğul olmaq ehtiyacını hiss edirlər. İnsanlardan boş vaxtlarını sadəcə dini mətnləri oxumaqla və keçmişdən qalmış bir-iki oyun oy- namaqla keçirməyi tələb etmək onları tərki-dün- yalığa və dinimizin qadağan etdiyi rahibliyə sövq etmək deyilmi? Dünya dəyişir və dəyişdikcə də yeniliklər ortaya çıxır. İslam dini əsas prinsip- lərinə zidd olmadıqca bu yeniliklərə həmişə açıq- dır. Təsadüfi deyildir ki, Uca Allah İslamı belə təsvir edir:
Məgər Allahın necə bir məsəl çəkdiyini görmürsənmi? Xoş bir söz kökü yerdə möhkəm olub budaqları göyə ucalan gözəl bir ağac kimi- dir. O (ağac) Rəbbinin izni ilə bəhrəsini hər vaxt verər. Allah insanlar üçün belə misallar çəkir ki, bəlkə, düşünüb ibrət alsınlar! (İbrahim 14/24-25)
Təfsirçilərin əksəriyyətinə görə ayədəki “xoş bir söz” İslamın təməli olan kəlmeyi-şəhadətdir. Əslində ayə İslamın əsaslarının sabit olub dəyişmə- diyini, lakin gücünü bu əsaslardan alan budaqların hər dövrə uyğun şəkildə bəhrə verdiyini nəzərdə tutaraq İslamın müəyyən bir dövrə həbs olunma- yacağına işarə edir. Buna görə də İslam adına ortaya çıxan hər yeniliyə qarşı çıxmaq İslamın ruhuna uyğun olmamaqla yanaşı onu müəyyən bir dövrün dar qəliblərinə həbs etməkdir.
21.02.2016
Futbol oynamaq haramdır vehhabi fetvası
Futbol və sair bu kimi Qərbdən gələn oyunları oynamaq doğru deyil.
Bu fikirləri Məhəmməd ibn Əbdülvəhhabın nəslindən olan və 1953-1969-cu illər arasında Səudiyyə Ərəbistanın baş müftüsü vəzifəsini daşı- yan Məhəmməd ibn İbrahim (1893-1969) səslən- dirmişdir. Məhəmmədə görə bu oyun nə xülafayi- raşidin (ilk dörd xəlifə) dövründə, nə də daha sonrakı müsəlman dövlətlərində olmamış, Qərb ölkələrində və Türkiyə kimi ölkələrdə oxuyan tələbələr tərəfindən Səudiyyə Ərəbistanına gəti- rilmişdir. Elm və dindən nəsibi olmayan bu oyuna meyl etmiş və beləcə Allahı zikr etməkdən və na- mazdan uzaqlaşmışlar. Daha sonra o, “yeddi dərədən su gətirərək” futbolun zərərlərindən bəhs edir və bu oyunun caiz olmadığını qeyd edir.
Onun sözlərindən belə çıxır ki, müsəlman-lar ancaq cihadda güclü olmaq üçün ox atmaq, üzgü- çülük, güləş kimi idman oyunları ilə məşğul olmalıdırlar. Əslində bu düşüncə şəkli həm dinə, həm də insan təbiətinə ziddir. Birincisi, Peyğəm- bərimiz (s.ə.s) ərəblərin İslama zidd olmayan adətlərini qadağan etməmişdir. Buna görə də Peyğəmbər dövründə olmayan qeyri-dini əməllə- rin qadağan edilməsinin heç bir dini əsası yoxdur. Əgər bu məntiqlə hərəkət etsək məscidlərə mina- rə tikməyi, avtomobildən və modern texnologiya- nın digər bütün nailiyyətlərindən istifadə etməyi da qadağan etməliyik. İkincisi, insanlar boş vaxt- larında stresslərini azaldacaq idman və əyləncə növləri ilə məşğul olmaq ehtiyacını hiss edirlər. İnsanlardan boş vaxtlarını sadəcə dini mətnləri oxumaqla və keçmişdən qalmış bir-iki oyun oy- namaqla keçirməyi tələb etmək onları tərki-dün- yalığa və dinimizin qadağan etdiyi rahibliyə sövq etmək deyilmi? Dünya dəyişir və dəyişdikcə də yeniliklər ortaya çıxır. İslam dini əsas prinsip- lərinə zidd olmadıqca bu yeniliklərə həmişə açıq- dır. Təsadüfi deyildir ki, Uca Allah İslamı belə təsvir edir:
Məgər Allahın necə bir məsəl çəkdiyini görmürsənmi? Xoş bir söz kökü yerdə möhkəm olub budaqları göyə ucalan gözəl bir ağac kimi- dir. O (ağac) Rəbbinin izni ilə bəhrəsini hər vaxt verər. Allah insanlar üçün belə misallar çəkir ki, bəlkə, düşünüb ibrət alsınlar! (İbrahim 14/24-25)
Təfsirçilərin əksəriyyətinə görə ayədəki “xoş bir söz” İslamın təməli olan kəlmeyi-şəhadətdir. Əslində ayə İslamın əsaslarının sabit olub dəyişmə- diyini, lakin gücünü bu əsaslardan alan budaqların hər dövrə uyğun şəkildə bəhrə verdiyini nəzərdə tutaraq İslamın müəyyən bir dövrə həbs olunma- yacağına işarə edir. Buna görə də İslam adına ortaya çıxan hər yeniliyə qarşı çıxmaq İslamın ruhuna uyğun olmamaqla yanaşı onu müəyyən bir dövrün dar qəliblərinə həbs etməkdir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder